Καλώς ορίσατε στις ''Απόκρυφες ώρες''

Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2014

Απόκρυφο όνειρό μου

               

Στη θάλασσά σου ρίχτηκα στα κύματα χτυπήθηκα
πλέχτηκες στα νερά μου
μ' αγκάλιασες θωριά μου.

_Καρδιά μου..

Μια μέρα σ’ αναζήτησα ένα ταξίδι ζήτησα
στης νιότης το νησί μου
απλώθηκες στη γη μου.

_Στιγμή μου..

Στην αγκαλιά σου κρύφτηκα στο πλάι σου κοιμήθηκα
τέρψης παράδεισέ μου
του πόθου καημέ μου.

_Λυγμέ μου.

Στον ώμο σου κρατήθηκα τους εφιάλτες νίκησα
πήρες τα δάκρυα μου
τις μπόρες μακριά μου.

_Χαρά μου..

Το βλέμμα σου αντίκρισα με τη μάτια περίγραψα
της μέθης διαδρομή μου
αίσθησης κορυφή μου.

_Ψυχή μου..

Στα χείλη σου γεννήθηκα στα πέταλά σου ντύθηκα
αγάπης τύραννέ μου
έρωτα λογισμέ μου.

_Ανθέ μου..

Μες στη σιωπή πλανήθηκα σαν αστραπή σκορπίστηκα
στην γκρίζα συννεφιά μου
έγινες ζωγραφιά μου.

_Βραδιά μου..

Μια νύχτα σου αφέθηκα μ΄ ένα φιλί σου δέθηκα
γέμισες την πνοή μου
έσωσες τη ζωή μου.

_Κορμί μου..

Τις ώρες σου συνάντησα σαν ήρθες και σε άγγιξα
στη δίνη των παλμών μου
έντονων στεναγμών μου.

_Παρόν μου..

Στα χέρια σου ζεστάθηκα γυμνή στις φλόγες πιάστηκα
στον όγδοο ουρανό μου
απόκρυφο όνειρό μου.

_Μωρό μου..

Με θέρμη προσευχήθηκα τα πάντα μου αρνήθηκα
λαγνείας πειρασμέ μου
θανάτου άγγελέ μου.

_Θεέ μου..

Σ' εσένα παραδόθηκα άνευ όρων σου δόθηκα
μοίρας παρηγοριά μου
γήινη πυρκαγιά μου.

_Ομορφιά μου..


Mαρία Πεπικίδου: Συγγραφέας,Ποιήτρια

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: